Blogolj!

Hogyan oldjunk meg egy vitát? Úgy, hogy mindig a másik a hülye

Érdekes vita alakult ki a napokban a Twitteren arról, hogy ki az igazán bunkó utas.

Mert ugye mindannyian tudjuk, hogy bunkó utasok vannak, de persze az alapszabály, hogy sose mi vagyunk azok. A tipikus egymásra ujjal mutogatás ténye áll fenn abban az esetben is, ami nemrég bontakozott ki a neten.

Történt ugyanis, hogy egy New Orleans és Charlotte közötti járaton (ami csupán egy 2 órás út) egy Wendi Willams nevű utas gondolt egyet és hátradöntötte az ülését, ezzel eléggé kényelmetlenné téve az amúgy sem kényelmes utat a háta mögött lévő utasnak.

Alapesetben ilyenkor persze szólna a már kisebb hellyel rendelkező utas, hogy ugyan ne csinálja már ezt a kedves hölgy, vagy legalább kérdezze meg, mielőtt lemínuszolja a személyes teret, de nem ez történt. A felvételen is jól látható, hogy a férfi inkább választotta a jól bevált passzív-agresszív vonalat és ütemesen elkezdte püfölni a hátradöntött szék fejtámláját.

Wendi Williams pedig ahelyett, hogy érzékelte volna, hogy talán ez így nem lesz jó, ő is a passzív-agresszív utat választotta – mert ugye nehogymár normálisan tisztázzák a dolgot – és csak szimplán levideózta a néma harcot, majd feltöltötte a Twitterre, amire mint megannyi éhes száj, az internet népe ráharapott és kialakult a nagy Szék-gate, azaz a „ki a hülye, én vagy te?” szituáció.

A hír eljutott az American Airlines-hoz is, akik arra kérték a nőt, hogy kezelje már normálisabban az ügyet, és írjon emailt a légitársaságnak, de a fentiek alapján talán nem meglepő, hogy a nő erre nemet mondott és csak még jobban kifakadt, miszerint neki műtötték a nyakát, tehát ez feljogosítja arra, hogy lényegében más utast zavarjon. Williamsben az indulatokat még az is szította, hogy a repülőn őt utasították rendre, miközben utastársa egy pohárka szeszt kapott kárpótlásul.

Egyébként a székpüfölő férfit is érdemes lenne megkérdezni, hiszen az se normális, ahogy ő viselkedett, de erről sajnos nem szól a fáma. Az American Airlines sem szólalt meg az ügyben hivatalosan, de egy másik légitársaság, a Delta elmondta, hogy náluk az a szabály, hogy aki hátra akarja dönteni az ülést, az egyszerűen megkérdezi a háta mögött ülőt, hogy zavarja-e a dolog. Ha a válasz igen, akkor bizony marad a szék a helyén.

Ilyen egyszerű. Persze nem annak, aki hisztérikusan köti az ebet a karóhoz.

Ehhez hasonló, már-már klasszikussá értett tökéletes példa az emberi hülyeségre:

https://verszivo.blogstar.hu/./pages/verszivo/contents/blog/90480/pics/lead_800x600.jpg
 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?